Mijn eerste reis - Reisverslagen van stefan van onzenoord - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van stefan van onzenoord - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Over ander halve week is het dan eindelijk zover,
mijn reis zal dan beginnen.
Deze reis zal 3 maanden duren en daarbij begin ik in Costa Rica.
na een maand reis ik door naar Belize wat misschien wel de mooiste plek is van de hele reis.
Na een maand op Belize te hebben vertoefd ga ik naar panama waarna ik binnenlands terug reis naar Costa Rica.

Nu nog even mijn backpack inpakken en ik ben klaar om te gaan.

Wel spannend hoor!

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2014

UnBELIZEble

28 Januari 2014

belizian paradise

13 Januari 2014

Costa Rica Adventure
stefan

Actief sinds 01 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3450

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 12 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: